Monday, October 11, 2010

tarapappa

soo... nee la sebahagian dari aku tinggal di sini... melawat gf aku di melaka..
yela kita dari segamat naik motor yang xbrapa laju tu eh eh... suzuki smash je 





lebih kurang gni la motor aku... dala sampai melaka aku xtau melaka tuu rupa dia macam mana
orang naif la katakan...tp


bila da sampai sana n stay sampai malam melihat panorama melaka pada malamnye
peerrrgggghhh....


korang kena pegi sendri beb...


contohnya menara jam nie pastu aku nee time datang snap gambar memang tip top hahaha
hangpa tinguk tuu jam bape tuuuhh 12 malam kan kan


kisah nee akan aku sambung nant sebab aku idea kureng sikit ari nee.... biasa laa pergi interview keje banyak pegi da....




tapi dapatnye tidak lagi... taktau ape salah aku ke atau salah interviewer yang salah dengar...
maybe diaorang demand gadis kot
biasa lelaki diorang tolak tepi dulu....
ai malang nasib esok nak mencari lagi tempat interview...
tp if korang jumpa spot beek punya tok aku kerja jangan malu malu call aku


aku lulusan finance degree n account diploma...
kerja marketing boleh tapi kena demand basic 2800++
xda basic susah beb marketing
tp if kerja admin aku leh g trima 1500 kebawah... no hal men.... k ha ni no aku 0132944814

No comments:

Post a Comment